Самые смешные коты и кошки!

Разделы


Авторизация


КАЛЕНДАРЬ

Апрель 2012
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар   Май »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

IGDaily – Nyan Cat, Tribes, Dinosaurs, Surgeons, Silicon – 7/15/11


-



www.youtube.com Click here to watch IGDaily – The Return of Carlos! Special Power Outage Edition w/ Kootra and Turtle – 7/14/11 IGDaily – Nyan Cat, Tribes, Dinosaurs, Surgeons, Silicon – 7/15/11 Dinosaurs, Surgeons and Silicon!!! The best blend of your daily news is back has finally has power!!! Electricity that is. Matt and Adam close out you week by seducing your eyes with juicy news goodness! Dinosaurs: blog.machinima.com Tribes: blog.machinima.com Nyan Cat: blog.machinima.com Surgeons: blog.machinima.com Silicon: blog.machinima.com Trailers: blog.machinima.com Twitter: www.twitter.com Facebook: www.facebook.com Newsletter: www.insidegamingdaily.com Blog blog.machinima.com Best link ever youtu.be – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - This video will show you… HOW TO be a clever girl HOW TO do home surgery HOW TO not use Final Cut X – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - Like Machinima on Facebook! facebook.com Prove your gaming skills on the Respawn Army app therespawnarmy.com FOR MORE MACHINIMA, GO TO www.youtube.com FOR MORE GAMEPLAY, GO TO: www.youtube.com FOR MORE SPORTS GAMEPLAY, GO TO: www.youtube.com FOR MORE TRAILERS, GO TO: www.youtube.com FOR MORE MMO & RPG GAMEPLAY, GO TO: www.youtube.com TAGS: IGDaily Machinima IGD Inside Gaming Daily Adam Kovic Matt Dannevik Project Blackout – Dinosaurs vs Humans mode added New Tribes Game Playable for First Time at QuakeCon 2011 The most
Video Rating: 4 / 5

Sylvester the talking kitty cat celebrates his 4th birthday, as his owner (Steve Cash) struggles whether or not to give the gift of catnip. Flaggle Claggle.





Код для вставки в блог:

49 комм. на “IGDaily – Nyan Cat, Tribes, Dinosaurs, Surgeons, Silicon – 7/15/11”

  1. lukethetooth:

    Hey guys please check out modforumz[dot]com were pretty new and have 200 plus members

  2. jib875:

    hahahahahahahha no!

  3. gordenfreeman43:

    @soap3256 doesnt every 12 year old know what key board cat is?

  4. MrGhostly12321:

    That’s…..nice…

  5. deusexgamer2011:

    Hey I just found out how to get the full game Deus ex: Huamn Revolution for free at deusex (dot) clanteam (dot) com

  6. soap3256:

    HEY IM 12 AND I KNOW WHAT KEYBOARD CAT IS :P

  7. Mr1990Swag:

    I bet your all gonna ignore this comment but please make my dream come true.
    i make call of duty and fifa videos and i worked really hard on them, please check those out and there on Mr1990Swag. PLease like this so ppl can see.

  8. BladeStrikes:

    Suck my balls you stupid piece of shit……..

  9. 91patty795:

    tsk tsk tsk, such bad language coming from a six year old.
    Don’t blame me for the problems you have in life, blame your parents for having intercourse with each other even though they were siblings. :)

  10. xtremenerfer155:

    *CRACK* *SNAP* at the end

  11. icomeinpeacenot:

    I liked keyboard cat before it became mainstream

  12. MultiVegeta01:

    THHEESSSSS GUYYYSSSSS ARE FUCKINGGG KOOOOLLLLLLL

  13. BladeStrikes:

    Oh it was easy….I just beat the shit out of you’re fucking mother then fucked her in the ass

  14. 91patty795:

    out of curiosity, how did you escape from the zoo?

  15. Spikeheila:

    Primal Carnage > Project Blackout

  16. Milomia9:

    What does that have to do with it?

  17. BladeStrikes:

    Anyone is better then a retard like you…..

  18. 91patty795:

    hahahaha lol you’re funny cos you think you’re cool :)

  19. TheFangxofSteam:

    Dino D-Day vs. Project Blackout: Dinosaurs?

  20. izongock:

    MATS THE BEST

  21. BladeStrikes:

    Bullshit……retards like you don’t have friends.

  22. 91patty795:

    haha lol you know what you remind me of? YOU, my good friend, remind me of an inbred. The only reasons you got pissed and reacted that way are:

    1. Your mother left after you were born out of shame.
    2. Your raging alcoholic dad beat you repeatedly and left you in a basement only coming down once in a while to fuck you in the ass.
    3. You’re angry because you live in a basement.
    4. You are on your period
    lastly you wish that you could have friends but you have none so u act this way

  23. ProdSpace:

    moar puppets

  24. noremacx8:

    New youtube bar makes it almost impossible to click the bottom row of links…

  25. wa7shq8ytrickshot:

    Happy birthday sylverster

  26. misscaitie19:

    THIS IS TA BEST EPISODE YET!

  27. anneemma4:

    HALP!!!!!!

  28. GamingAddict820:

    I LOVE SHELBY TALKING
    Shelby: Sylvester tastes like Tuna Fish!

  29. imortalman14:

    when is it gonna be gibsons or shelbys birthday

  30. TheRexlycan:

    ECSTACY!!! XD LOL poor gibson :)

  31. giamama4:

    My Favorite Episode Happy Birthday Sylvester!

  32. legomeankitty:

    Lol

  33. baley8967:

    my moms birthday is the same day as salvester

  34. SasukeIshMyne:

    I change my mind, Shelby sounds like a corrupted core for then GLaDOS. xD

  35. missymam321:

    i want some catnip! lets do this shit!

  36. Vanessa Gonzalez:

    lol poor gibson

  37. Diana Rach:

    happy bday i luv u Sylvester! did i spell thst right?

  38. theandym223:

    2:03 lol oh noooooooooooo

  39. oliver riddle:

    Happy birthday salvester crismas is up so get shophing!

  40. 454dasiy:

    lol 2:02 and shelby sylvester tastes like tuna fish

  41. Awsomeness22ish:

    omg happy b-day

  42. theandym223:

    2:03 LOL LMFAO ROFL LMAO!!!!!!!!!!!!

  43. SuperBloodrabbit:

    omg love sylvester happy belated bday

  44. sammy2591:

    Most of what makes up dog and cat food comes from the rendering plant.
    To render is «to process as for industrial use: to render livestock carcasses and to extract oil from fat, blubber, by melting.»When animals are slaughtered for food, usually only the lean muscle is cut off for humans.This leaves about 50 percent of a carcass left over. These leftovers are what become what we so commonly find on pet food labels.
    «So basically, what pets eat are lungs, ligaments, bones, blood and intestines.

  45. superdude708:

    OH NO

  46. superdude708:

    the funnyist part is at 1.59

  47. 99abubu:

    happy birthday sylvester. hey guess what steve, my cats name is sylvester too.

  48. AnimeRose116:

    Mean Kitty Cat <3 the vid

  49. sammy2591:

    (Gibson) «Why is dry food so gross»
    (Sylvester) » Its because the pound kills cats then they dry and shred them and put them in a bag»
    (Gibson)» REALLY???»
    (Sylvester): «Really»
    (Gibson) 2:03